6.9.11

Δωρητές ... οργάνων!!!

Αναδημοσιεύσεις στο διαδίκτυο
Με χιουμοριστική διάθεση

Οι παρακάτω διάλογοι πραγματοποιήθηκαν παλαιότερα τότε που ήταν υπουργός υγείας ο κ. Ανδρέας Λοβέρδος και πρότεινε στους ...
παρευρισκόμενους στο καφενείο της Βουλής να υπογράψουν το σχετικό έντυπο για να γίνουν δωρητές οργάνων!
Πρώτος πήρε το λόγο ο Β’ αντιπρόεδρος κ. Βενιζέλος και είπε:
«Εγώ δωρίζω όλα μου τα όργανα εκτός από τα χέρια μου!... γιατί στον μεταθανάτιο άγνωστο προορισμό μου θέλω να αυτοφασκελώνομαι που όντας Συνταγματολόγος με περγαμηνές (νόμος παραγραφής υπουργών, ασυλία βουλευτών κ.τ.λ) ανέλαβα το υπουργείο οικονομικών και τα έκανα σκατά!... καίγοντας το πολιτικό μου μέλλον».
Εν συνεχεία ο πρόεδρος του Λ.Α.Ο.Σ ο κ. Καραντζαφέρης δήλωσε με στόμφο: «Εγώ δωρίζω όλα μου τα όργανα εκτός από τους γλουτούς μου γιατί στον μεταθανάτιο άγνωστο προορισμό μου θέλω να συνεχίσω να κάνω ωραίες κωλοτούμπες!»
Τρίτος μίλησε ο Α’ αντιπρόδρος κ. Πάγκαλος λέγοντας: «Εγώ αγαπητοί συνάδελφοι έχω καταλήξει προ πολλού και έχω υπογράψει ήδη ότι δωρίζω όλα μου τα όργανα εκτός από την γλώσσα μου γιατί στον μεταθανάτιο άγνωστο προορισμό μου θέλω να συνεχίσω να λέω  μα(κ)ακίες!!!
Την στιγμή της παραπάνω στιχομυθίας ο Μήτσος σέρβιρε τους καφέδες και τότε ο κ. Παπανδρέου που ήταν παρόν του είπε με χλευαστική διάθεση «εσύ Μήτσαρα θα γίνεις δωρητής οργάνων;»
«Βεβαίως κ. πρόεδρε» του απαντά ο Μήτσος «Εγώ θα δωρίσω όλα μου τα όργανα εκτός από τα "τέτοια μου" γιατί είναι πολύτιμα». «Πολύτιμα;» του φωνάζουν γελώντας όλοι εν χορώ «και γιατί είναι πολύτιμα ρε Μήτσο;» τον ρωτά ο Πρωθυπουργός!... και ο Μήτσος του ανταπαντά χαμογελαστός «είναι πολύτιμα κ. πρόεδρε γιατί πάνω είναι γραμμένα τα ονόματα  ... όλων σας!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε παρακάτω το σχόλιο σας και στην Υποβολή σχολίου ως: επιλέξτε το Ανώνυμος/η και μετά πατήστε την Δημοσίευση σχολίου
Καλό θα είναι (στο τέλος ή την αρχή του σχολίου σας) αν θέλετε να βάζετε το όνομα σας ή ένα ψευδώνυμο.