1

Προσωπικά βίντεο στο YouTube
Η διαφορετικού χρώματος λέξεις ή φράσεις σε ένα κείμενο σας παραπέμπουν σε κάποιον άλλον σύνδεσμο! Κάντε αριστερό κλικ στις "Αναδημοσιεύσεις στο διαδίκτυο" για να δείτε ορισμένα από τα blogs που έχει αναρτηθεί το συγκεκριμένο άρθρο!

Πάτα εδώ για να δεις από που κρατάει η σκούφια σου!!!!
Πάτα εδώ και γράψε στο κουτάκι που θα εμφανιστεί την διεύθυνση σου για να δεις το σπίτι σου και την ... γειτονιά σου!

Παρόντες

30.8.11

Η συναίνεση και ο αποπροσανατολισμός του ... ασύλου!!!

Αναδημοσιεύσεις στο διαδίκτυο

Οι φοιτητές ανά τον κόσμο ήταν και είναι πάντοτε ο μεγάλος πονοκέφαλος για τις εκάστοτε εξουσίες!
Κι αυτό συμβαίνει γιατί οι νέοι άνθρωποι έχουν οράματα και είναι γεμάτοι ζωντάνια και δύναμη για να αντιπαρατεθούν με το παλιό και να ...
δημιουργήσουν το νέο!
Στην Ελλάδα δυστυχώς τα τελευταία χρόνια το φοιτητικό κίνημα δεν ...
έδρασε με αυτοτέλεια αλλά ήταν πάντα καθοδηγούμενο και οργανωμένο πάνω στα πρότυπα των πολιτικών κομμάτων που αντιπροσώπευαν οι εκάστοτε παρατάξεις!
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να κουβαλάει τις αγκυλώσεις, τις κομματικές σκοπιμότητες και μέσα στα πανεπιστήμια να υπάρχει πάντα ένας ιδιότυπος πόλεμος για την επικράτηση των “μεν” έναντι των “δεν”!!!
Εκτός αυτού πολλοί καθηγητάδες συνεπικουρούμενοι και από "ανέντιμους" πολιτικούς μπήκαν στα "κόλπα", με τα επιχορηγούμενα προγράμματα, τα μαϊμού σεμινάρια κ.α  οπότε φυσικό επακόλουθο όλων αυτών ήταν η διαφθορά και η κομματοποίηση να υπερισχύσουν της μάθησης, της έρευνας και της αναγκαίας κατά καιρούς βελτίωσης των σπουδών σύμφωνα με τις αλματώδεις εξελίξεις της εποχής μας!!!
Έτσι φτάσαμε στο σημείο τα Ελληνικά πανεπιστήμια να κατατάσσονται στις τελευταίες θέσεις παγκοσμίως ως προς το επίπεδο σπουδών γιατί ποτέ δεν υπήρξε συνενόηση των πολιτικών δυνάμεων για χάραξη κοινής γραμμής στο μείζων αυτό θέμα!!!
Και ξαφνικά επί των ημερών της κ. Διαμαντοπούλου έγινε το “θαύμα” και η συναίνεση εκφράστηκε με την ψήφιση του σχετικού νομοσχεδίου (επί της αρχής) από τον δικομματισμό, συνεπικουρούμενου και του ΛΑΟΣ και των λοιπών συγγενών! (ΔΗ.ΣΥ)
Πανηγυρίζει η Διαμαντοπούλου, ο Σπηλιωτόπουλος (θέτοντας τους εαυτούς τους στους εκκολαπτόμενους αρχηγούς των παρατάξεων τους)  ενώ ο Άδωνης Γεωργιάδης άρχισε τις απειλές!...  μάλιστα σε ένα "κατάπτυστο" τηλεοπτικό παραλήρημα του, απειλεί ευθέως (λόγω της κατάργησης του ασύλου) κάποιο Site που θεωρεί ότι δραστηριοποιείτε στο χώρο του Πολυτεχνείου! (βίντεο)
Φίλες/οι το θέμα της κατάργησης του ασύλου θεωρώ ότι ήταν το ελάσσων και μπήκε εκ του πονηρού την συγκεκριμένη στιγμή μια και υπήρχαν νόμοι (που δεν εφάρμοσαν ποτέ) οι οποίοι θα μπορούσαν να αποτρέψουν τις κατά καιρούς παραβάσεις και παράνομες πράξεις που γινόταν στους πανεπιστημιακούς χώρους!
Όμως αυτό βόλευε τις εκάστοτε εξουσίες και το χρησιμοποιούσαν οι παρακρατικοί και οι κουκουλοφόροι που προβόκαραν και αποπροσανατόλιζαν την κοινή γνώμη από φλέγοντα ζητήματα και ενίοτε βοηθούσαν με την δράση τους τα όργανα καταστολής (όπως στα πρόσφατα γεγονότα του Ιουνίου) δίνοντας τους τις "αφορμές" να διαλύουν βιαίως τις μεγαλειώδεις και ειρηνικές πορείες του διαμαρτυρόμενου λαού!!!
Πιστεύω λοιπόν ότι προχώρησαν στην κατάργηση του ασύλου και το ανέδειξαν ως πρώτο ζήτημα για να μας αποπροσανατολίσουν γνωρίζοντας εκ των προτέρων ότι θα είναι το κύριο θέμα των προβλεπόμενων φοιτητικών αντιδράσεων! 
Φυσικά εν συνεχεία θα αρχίσουν να καταγγέλουν τους φοιτητές στην Ελληνική κοινωνία (μέσω των εναγκαλισμένων μαζί τους Μ.Μ.Ε) ότι θέλουν την ύπαρξη του ασύλου για την διαιώνιση των υποτιθέμενων παρανομιών που συντελούνται στους πανεπιστημιακούς χώρους!!!
Έτσι μεθοδευμένα και Γκαιμπελίστικα (είναι μανούλες σ' αυτά) ευελπιστούν ότι δεν θα πολυσυζητηθούν και δεν θα πολυαναλυθούν κάποια άλλα "πονηρά" άρθρα του εν λόγω νομοσχεδίου …. αυτά που θα μετατρέψουν την Τριτοβάθμια Δημόσια Εκπαίδευση ... σε Ιδιωτική!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε παρακάτω το σχόλιο σας και στην Υποβολή σχολίου ως: επιλέξτε το Ανώνυμος/η και μετά πατήστε την Δημοσίευση σχολίου
Καλό θα είναι (στο τέλος ή την αρχή του σχολίου σας) αν θέλετε να βάζετε το όνομα σας ή ένα ψευδώνυμο.