4.9.10

Οι Πολιτικοί ... συζητούν ... σοβαρά!!! (Σάτιρα)


Συνομιλούν:
Παπανδρέου (Πρωθυπουργός) Πάγκαλος (Αντιπρόεδρος)

Πάγκαλος
Πρόεδρε όπως ξέρετε η σύζυγος μου κατεβαίνει υποψήφια δήμαρχος στην Σαρωνίδα.,,

Παπανδρέου
Που είναι αυτή στις Κυκλάδες;

Πάγκαλος
Όχι Πρόεδρε στην Ανατολική Αττική είναι. Θα ήθελα λοιπόν να σας παρακαλέσω επειδή μέχρι στιγμής έρχεται τρίτη στα γκάλοπ να κάνετε κάτι για  να ενισχύσετε την υποψηφιότητα της.

Παπανδρέου
Μα Θόδωρε δεν είπαμε να πατάξουμε την οικογενειοκρατία! Βλέπεις τι τραβάω εγώ, όλοι με φωνάζουν Γιωργάκη και κανένας δεν λέει ότι είμαι γιος του πατέρα μου και εγγονός του παππού μου!!!

Πάγκαλος
Μα πρόεδρε δεν είναι ίδια περίπτωση γιατί οι σύζυγοι όπως ξέρετε στην ουσία είναι ξένοι, δεν έχουν συγγένεια!!! 

Παπανδρέου
Ε εεεε ναι .. τώρα που το λες, έχεις δίκιο. Θα την στηρίξω.
Ειδοποίησε σε παρακαλώ τα κανάλια ότι την ερχόμενη Κυριακή θα κολυμπήσω και εν συνεχεία θα κάνω μια βόλτα και με το κανό στην παραλία της Αναβύσσου!!!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε παρακάτω το σχόλιο σας και στην Υποβολή σχολίου ως: επιλέξτε το Ανώνυμος/η και μετά πατήστε την Δημοσίευση σχολίου
Καλό θα είναι (στο τέλος ή την αρχή του σχολίου σας) αν θέλετε να βάζετε το όνομα σας ή ένα ψευδώνυμο.