6.10.09

Το θολωμένο μου μυαλό

Ζειμπέκικο

Μου ‘πες πως τελείωσε η αγάπη σου για μένα,
να προχωρήσω μοναχός χωρίς εσένα.
Τώρα γυρίζεις στη ζωή άλλη σελίδα,
μ’ αφήνεις πίσω δίχως ήλιο και ελπίδα.


(Το θολωμένο μου μυαλό

για το δικό μου το καλό
πρέπει να πάψει να θυμάται ότι σε ξέρει.
Η προδομένη μου καρδιά
ψάχνει να βρει παρηγοριά
να σταματήσει να πονά να υποφέρει.) δις

Μου ‘πες τελειώσαμε και πάμε παρακάτω,

κι έγινε τώρα η ζωή μου άνω κάτω.
Και ότι ζήσαμε στη θύμηση περνάει,
αυτή που λάτρεψα με πόνο με κερνάει.

(Η προδομένη μου καρδιά …… ότι σε ξέρει.) δις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε παρακάτω το σχόλιο σας και στην Υποβολή σχολίου ως: επιλέξτε το Ανώνυμος/η και μετά πατήστε την Δημοσίευση σχολίου
Καλό θα είναι (στο τέλος ή την αρχή του σχολίου σας) αν θέλετε να βάζετε το όνομα σας ή ένα ψευδώνυμο.