22.8.09

Κόμμα ονειροπαρμένων (χιουμοριστικό)

Η δέσμευση μου αφορά όσους διαμένουν στην ...... Ζιμπάμπουε

-Εγώ είμαι η εγγύηση με πρόγραμμα και ιδέες,
να δει η Ελλαδίτσα μας ημέρες πιο ωραίες.-
(ΠΡΟΣΟΧΗ: το ψηφοδέλτιο μας θα κόβεται στη μέση.
Το πάνω μέρος θα το ρίχνετε στην κάλπη....
ενώ το κάτω μέρος θα είναι μια δωροεπιταγή των 25,75 ευρώ
για ψώνια από γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ.

-Τα ΜΑΤ, σας λέω θα πάψουνε τους μαθητές να δέρνουν,

και τις πορείες τα ΕΚΑΜ, με άνθη θα τις ραίνουν.-
(όπως ραίνουν οι πιστοί.... τον επιτάφιο)

-Κουκουλοφόροι, Αναρχικοί, Μπάτσοι, θα γίνουν φίλοι,

και θα φιλιόνται όταν βρεθούν στο στόμα και στα χείλη.-
(είναι ψεύτικες οι φήμες....ότι είναι ήδη φίλοι.)

-Και στην ΤΙΒΙ θα πάψουνε όλοι να λεν για όλα,

και οι φίλαθλοι "του ρέφερη... η μάνα είναι καργιόλα".-
(θα συπληρώνουνε "τη βρίζουμε τη μάνα σου που σ' έκανε μαλ_κα.")

-Για τις ουρές των πολιτών στις τράπεζες, στο ΙΚΑ,

να ξέρετε αγαπητοί τη λύση ότι βρήκα.-
(φοβερή ιδέα …. θα μειώσω και την ανεργία.)

-Κουρείς μα και Κομμώτριες θα έχω εκεί στανμπάι,

για να του φτιάχνουν το μαλλί πριν στο γκισέ να πάει.-
(και θα του λέει ο ταμίας “πω πω .... σου ‘κανε ένα μαλλί.”)

-Ψηφίστε με ψηφίστε με, είμαι η μόνη λύση,

να βγει η Ελλαδίτσα μας απ' την βαθιά την κρίση!!!-
(στο κάτω κάτω εγώ τερματίζω τα βιντεοπαιχνίδια
σε καλύτερο χρόνο από τον.... ΜΕΓΑΛΟ.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε παρακάτω το σχόλιο σας και στην Υποβολή σχολίου ως: επιλέξτε το Ανώνυμος/η και μετά πατήστε την Δημοσίευση σχολίου
Καλό θα είναι (στο τέλος ή την αρχή του σχολίου σας) αν θέλετε να βάζετε το όνομα σας ή ένα ψευδώνυμο.