21.7.20

Αν είχα φωνή θα σου 'λεγα!!!

… η καλή πορεία της ζωής μου εξαρτάται από ένα λαχείο, που στην προκειμένη περίπτωση μπορεί να είσαι εσύ!!!
Βέβαια θα μπορούσα να πω ότι μοιάζουν οι ζωές μας, γιατί όπως και σε σένα, άλλοι ζουν σαν βασιλιάδες και άλλοι αγωνιούν και μάχονται καθημερινά, ακόμα και για την επιβίωση τους.
Εγώ το καυχιέμαι ότι υπερτερώ στο θέμα της φιλίας μαζί σου, γιατί ποτέ δεν θα σε εγκαταλείψω, ενώ εσύ (μη ταράζεσαι) δεν μιλώ σε πρώτο ενικό αλλά κάποιος άλλος ίσως μπορεί εύκολα να με εγκαταλείψει, ιδίως τους καλοκαιρινούς μήνες.
Αν τελικά είμαι τυχερός και με αποδεχθείς, περνάω καλά και νιώθω ότι μ’ αγαπάς, τόσο που αν αρρωστήσω σοβαρά, μπορεί να μου επιβάλεις την απόλυτη θεραπεία. Ε
πειδή είμαι ο ...
αγαπημένος σου Σκύλος, μου κάνεις Ευθανασία.
Σε ευχαριστώ καλό μου αφεντικό!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε παρακάτω το σχόλιο σας και στην Υποβολή σχολίου ως: επιλέξτε το Ανώνυμος/η και μετά πατήστε την Δημοσίευση σχολίου
Καλό θα είναι (στο τέλος ή την αρχή του σχολίου σας) αν θέλετε να βάζετε το όνομα σας ή ένα ψευδώνυμο.