26.5.20

Δώρο θεού

Στίχοι & Μουσική: Γιάννης Δ. Πρεβενιός Κρασί είναι τα χείλη σου και στο φιλί μεθάω, θα το φωνάξω δυνατά πολύ πως σ’ αγαπάω. Είσαι το δώρο του θεού που σ’ έστειλε κοντά μου, να ζωντανέψεις την ψυχή να γιάνεις την καρδιά μου.

(Είσαι αυτό που έψαχνα το άλλο το μισό μου, 


που εδώ και χρόνια θα ‘πρεπε να έχω στο πλευρό μου.) δις 


Είσαι σε κάθε σκέψη μου πρώτη σειρά πλατεία, 

να ξέρεις η αγάπη μας δεν είναι αμαρτία. 

Ευλογημένες οι στιγμές που βρίσκομαι κοντά σου, 

και βλέπω τα ματάκια σου κι ακούω τη καρδιά σου!!! 

(Είσαι αυτό που έψαχνα ......έχω στο πλευρό μου.) δις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε παρακάτω το σχόλιο σας και στην Υποβολή σχολίου ως: επιλέξτε το Ανώνυμος/η και μετά πατήστε την Δημοσίευση σχολίου
Καλό θα είναι (στο τέλος ή την αρχή του σχολίου σας) αν θέλετε να βάζετε το όνομα σας ή ένα ψευδώνυμο.