14.2.12

Επώνυμη απάντηση στους ανωνύμους ... επικριτές!

 Αναδημοσιεύσεις στο διαδίκτυο

  

Τις τελευταίες ημέρες και μετά από τα επώνυμα άρθρα μου Ξεπουλημένοι και δοτοί … ηγέτες! αλλά και Δεν είναι μα(κ)άκες ... είναι προδότες! δέχομαι σε πολλά Blogs ανώνυμες κατηγορίες οι οποίες λένε ότι είμαι υπέρ της χρεοκοπίας γιατί είμαι τάχατε Αριστερός! Για να τελειώνω λοιπόν μια και καλή με όλους αυτούς τους “ύποπτους” πολλές φορές ανωνυμοσχολιαστές. Κατά αρχάς είμαι κατήγορος της Αριστεράς γιατί ακόμα και σε αυτή την μεγάλη δοκιμασία του λαού εξακολουθεί να παραμένει διασπασμένη βάζοντας νερό στο μύλο του δικομματισμού!

Κύριοι δεν είμαι υπέρ της χρεωκοπίας!... αλλά ζητώ (μια και είμαι και εγώ χαμηλόμισθος και τα φέρνω πολύ δύσκολα όπως οι περισσότεροι από εσάς) μερικά πράγματα στα οποία θέλω να μου πείτε με το χέρι στην καρδιά αν συμφωνείτε!
Ναι να δεχτούμε τα σκληρά μέτρα την εξαθλίωση της ζωής μας αλλά και το θολό μέλλον της ζωής των παιδιών μας αλλά ας απαιτήσουμε όλοι μαζί από αυτά τα πολιτικά τσογλάνια τα παρακάτω:

1. Να μην έχουμε κόστος ζωής Βρυξελλών και μισθούς Βουλγαρίας.
2. Να μας πουν ποιοι πήραν τις μίζες των Γερμανών (όπως π.χ το που κατέληξε το 1.000.000 Ευρώ που λέει το "στέλεχος" του ΠΑΣΟΚ ο κ. .Τσουκάτος ότι κατέθεσε στα ταμεία του κόμματος)
3. Ποιοι έχουν τα 600 δις στην Ελβετία.
4. Ποιοι δωροδοκήθηκαν τόσα χρόνια και δεν απαιτούμε τις πολεμικές αποζημιώσεις που μας οφείλουν οι "φίλοι" δανειστές και εκβιαστές μας Γερμανοί.
5.  Να κάνουν πόθεν έσχες για όλους όσους πέρασαν  από την Βουλή ή από κυβερνητικές θέσεις αλλά και στους ψευτοεπιχειρηματίες που πήραν θαλασσοδάνεια και επιδοτήσεις από το 1974 και μετά.
6. Να δημοσιοποιήσουν τα ονόματα και να απαιτήσουν τα χρήματα από τους αποδεδειγμένα μεγάλους φοροφυγάδες.
7. Ας μας πουν αναλυτικά σε ποιους και πόσα ακριβώς χρωστάμε και που χρησιμοποιήθηκαν τα χρήματα αυτά και το κυριότερο πόσα είναι τα τοκοχρεολύσια.
8. Να καταργήσουν τους επαίσχυντους νόμους προστασίας τους δηλ. την Βουλευτική ασυλία και την νομοθετημένη παραγραφή των ανομημάτων!

Όταν κάνουν αυτά θα έχουν το δικαίωμα να μας ζητούν να έχουμε υπομονή και να κάνουμε θυσίες αλλιώς είναι ύποπτοι και υπόλογοι για τις εσκεμμένες παραλήψεις και τις δόλιες πράξεις τους!

Υποσημείωση
Το e-mail μου prevejohn@yahoo.gr  είναι στην διάθεση του κάθε ανώνυμου "καλοπροαίρετου" φίλου για ανταλλαγή απόψεων!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε παρακάτω το σχόλιο σας και στην Υποβολή σχολίου ως: επιλέξτε το Ανώνυμος/η και μετά πατήστε την Δημοσίευση σχολίου
Καλό θα είναι (στο τέλος ή την αρχή του σχολίου σας) αν θέλετε να βάζετε το όνομα σας ή ένα ψευδώνυμο.