1.9.78

Παριανή

Νησιώτικο

Αγαπώ μια Παριανή μέσα από την Παρκιά,
όμορφη μελαχρινή μου ‘χει κάψει την καρδιά.
(Σαν την είδα στο μουράγιο τάμα έκανα στον άγιο,
βοήθα να την αποκτήσω κι' εκκλησία θα σου χτίσω.) δις 




Παίχτε Κονιτοπουλαίοι το λαούτο το βιολί,
να μεθύσω να χορέψω μέχρι την ανατολή.
(Και η μέρα μόλις φέξει μόνο το βιολί να παίξει,
πατινάδα και κοτσάκια ν' ακουστούν με στα σοκάκια.) δις


Σ' αγαπώ και δεν ηξέρω Παριανή τι θα γενώ,
τα παπούτσια μου έχω λιώσει το στενό σου να περνώ.
(Πες το ναι κι' έλα μαζί μου να ομορφύνει η ζωή μου,
γιατί μ' έκαναν κομμάτια τα θαλασσινά σου μάτια.) δις


Παρκιά = η Χώρα της Πάρου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε παρακάτω το σχόλιο σας και στην Υποβολή σχολίου ως: επιλέξτε το Ανώνυμος/η και μετά πατήστε την Δημοσίευση σχολίου
Καλό θα είναι (στο τέλος ή την αρχή του σχολίου σας) αν θέλετε να βάζετε το όνομα σας ή ένα ψευδώνυμο.