5.5.10

Περαστική αγάπη

Μπαλάντα
 
Ξέρω ότι θα μου φύγεις κι' η καρδιά θα μείνει μόνη,
η δική σου η αγάπη μπόρα ήταν και τελειώνει.
Ξέρω γρήγορα θα σβήσει μόνος θα βρεθώ το βράδυ,
σαν καντήλι τρεμοσβήνει που του σώνεται το λάδι.

(Θεέ μου δώσε μου κουράγιο να αντέξω,
όταν θα φύγει μακριά ξοπίσω της μη τρέξω.) δις αντ.

Ξέρω πάλι ότι θα τρέξει απ' τα μάτια μου το δάκρυ,

ξέρω πως για σένα είμαι μια περαστική αγάπη.
Ξέρω ότι θα πονέσω όταν φύγεις και σε χάσω,
μα δεν ξέρω αν μπορέσω την μορφή σου να ξεχάσω.

(Θεέ μου ...... μη τρέξω.) δις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε παρακάτω το σχόλιο σας και στην Υποβολή σχολίου ως: επιλέξτε το Ανώνυμος/η και μετά πατήστε την Δημοσίευση σχολίου
Καλό θα είναι (στο τέλος ή την αρχή του σχολίου σας) αν θέλετε να βάζετε το όνομα σας ή ένα ψευδώνυμο.