28.10.95

Στα όνειρα μου ζω

Μέσα στο μυαλό μου τριγυρνάς κάθε λεπτό,
δε μπορώ στο λέω λογικά για να σκεφτώ.
Αχ αυτή η αγάπη είναι μονοσήμαντη
δυνατή για μένα μα για σένα ασήμαντη.


Κάθε βράδυ περιμένω με στου ύπνου μου τη ζάλη
να ‘ρθει εκείνη η άγια ώρα να βρεθώ μαζί σου πάλι.
Να μου λες λόγια αγάπη μέσα στο βαθύ μου ύπνο
να ‘τανε θεέ μου αλήθεια να το ζω αυτό και ξύπνιος.

Ξέρω να διαβάζω τη δική σου τη ψυχή
και καταλαβαίνω πως αγάπη έχεις κρυφή.
Φεύγω μακριά σου και συγνώμη σου ζητώ
από δω και πέρα μόνο στα όνειρα θα ζω.

Κάθε βράδυ ........ και ξύπνιος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε παρακάτω το σχόλιο σας και στην Υποβολή σχολίου ως: επιλέξτε το Ανώνυμος/η και μετά πατήστε την Δημοσίευση σχολίου
Καλό θα είναι (στο τέλος ή την αρχή του σχολίου σας) αν θέλετε να βάζετε το όνομα σας ή ένα ψευδώνυμο.