Αναδημοσιεύσεις στο διαδίκτυο
Πρόσφατα το υπουργείο παιδείας επανάφερε το θέμα της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών με σκοπό οι ιθύνοντες να προσπαθήσουν για άλλη μία φορά να φορτώσουν τις μεγάλες και διαχρονικές τους ευθύνες για ...
την υποβάθμιση της παιδείας στις πλάτες των εκπαιδευτικών τους οποίους απαξιώνουν “εντέχνως” και συστηματικά εδώ και χρόνια.
την υποβάθμιση της παιδείας στις πλάτες των εκπαιδευτικών τους οποίους απαξιώνουν “εντέχνως” και συστηματικά εδώ και χρόνια.
Για ποια αξιολόγηση μιλάτε κύριοι; Για ποιους κι από ποιους;
Θα κρίνετε τους δασκάλους και τους καθηγητές στους οποίους πετάτε κάθε λίγο και λιγάκι τις διδακτικές μεταρρυθμιστικές σας μπαρούφες κάνοντας πειραματισμούς εξυπηρετώντας πολιτισμικοοικονομικές σκοπιμότητες και όχι μόνο;
Θα κρίνετε τους ταλαίπωρους αναπληρωτές και ωρομίσθιους τους οποίους στέλνετε στην άκρη της Ελλάδας και τους ζητάτε να τα βγάλουν πέρα με 650 € το μήνα;
Παραβλέπω την άθλια υλικοτεχνική υποδομή και πάω στους “αξιόπιστους” αξιολογητές σας εκ των οποίων όπως είναι γνωστό οι περισσότεροι δεν έχουν πιάσει ποτέ κιμωλία στα χέρια τους και ούτε έχουν ακούσει ποτέ να χτυπάει κουδούνι σχολείου. Με μοναδικό τους προσόν την κομματική τους “αφοσίωση” τους δώσατε θέσεις, αξιώματα και δικαίωμα για να κρίνουν τους πραγματικούς εργάτες της εκπαίδευσης.
Κύριοι!... μη ξεχνάτε ότι και οι "Κρίνοντες ... κρίνονται" οπότε για να κρίνετε κάποιους δεν αρκούν οι βαθυστόχαστες θεωρίες και οι ασκήσεις επί χάρτου αλλά η πραγματική γνώση από την τριβή και την εμπειρία η οποία θα πηγάζει από την επαφή με το χώρο και κυρίως με τους ανθρώπους δηλ. τους εκπαιδευτές και τα παιδιά.
Αν έχετε λοιπόν πραγματικά την πρόθεση να προσφέρετε κάτι ουσιαστικό στην εκπαίδευση, πηγαίνετε στα σχολεία και καθίστε για λίγες ώρες δίπλα τους για να δείτε, να ακούσετε και να αφουγκραστείτε από κοντά τα προβλήματα τους και είναι σίγουρο τότε πως από "κοινού" θα μπορέσετε να βρείτε τις σωστές λύσεις!
Εξαιρετικό άρθρο κ. Πρεβενιέ. Αυτό ακριβώς είναι το θέμα δηλ. προτείνουν λύσεις χωρίς να έχουν κατανοήσει τα προβλήματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλο αυτό μοιάζει σαν τον γιατρό που δίνει θεραπεία χωρίς να έχει κάνει διάγνωση οπότε το πιθανότερο είναι ο ασθενής του να πεθάνει.
Δέσποινα
Η αξιολόγηση ενός φορέα αποτελεί καθήκον και ευθύνη του συγκεκριμένου φορέα και όχι του Υπουργείου ή της Κυβέρνησης. Ο φορέας λοιπόν θα πρέπει αφ' ενός μεν να κάνει εσωτερική αξιολόγηση (αυτοαξιολόγηση) , αφ' ετέρου θα πρέπει να επιλέξει τους καλύτερους στο είδος εξωτερικούς αξιολογητές να κάνουν την εξωτερική αξιολόγηση. Συνήθως οι εξωτερικοί αξιολογητές προτείνονται από το φορέα στην επαγγελματική οργάνωση του φορέα και εκείνη επιλέγει τους αξιολογητές. Η καθόλου αξιολόγηση είναι ολέθριο λάθος του φορέα και δίνει το πρόσχημα στην κάθε κυβέρνηση να επεμβαίνει. Η αξιολόγηση είναι απαραίτητη για την ομαλή λειτουργία του φορέα, αποτελεί δικλείδα ασφαλείας ελέγχου και ισορροπίας και ιδιαίτερα προστατεύει το φορέα από φαινόμενα κακών ενεργειών και διαφθοράς.
ΑπάντησηΔιαγραφή