23.1.09

Μια φανταστική ιστορία που θα μπορούσε να ήταν και αληθινή


Μαθητής
Γιατί χτυπάς τους μαθητές με λύσσα και με πάθος,
για σκέψου λογικότερα μήπως και κάνεις λάθος;
 
Ματατζής
Συνέχεια εκπαιδεύομαι τον κόσμο να χτυπάω,
ο νόμος είμαι κι η αρχή το σύστημα φυλάω.
 
Μαθητής
Το σύστημα σου απέτυχε οικτρά εδώ και χρόνια,
τα όνειρα μας έπνιξε χωρίς καμιά συμπόνια.
 
Ματατζής
Άκου να δεις κωλόπαιδο εγώ τηρώ το νόμο,
σχεδόν τρία μερόνυχτα με έχουνε στο δρόμο.
 
Μαθητής
Σε κάνανε υπάλληλο και ψίχουλα σου δίνουν,
να τους φιλάς σαν το σκυλί αλώβητοι να μείνουν.
 
Ματατζής
Σταμάτα! είπαμε πολλά και βγάλε την κουκούλα,
μολότοφ είμαι σίγουρος πως κρύβεις στη σακούλα.
 
Μαθητής
Ορίστε στη σακούλα μου νεράκι κουβαλάω,
και το κασκόλ ετύλιξα στα μάτια μη πονάω.
 
Ματατζής
Τα δακρυγόνα μας πολλά χειροβομβίδες λάμψης,
να φοβηθείς, να μαζευτείς και τις φωνές να πάψεις.
 
Μαθητής
Μα… τώρα βλέπω καθαρά, στο κράνος σου, στα χείλη,
έχεις εκείνη την ελιά του θείου του Βασίλη.
 
Ματατζής
Εσύ ‘σαι ανηψούδι μου; ξετύλα το κασκόλ σου,
όλα ετούτα τα παιδιά είναι απ’ το σχολειό σου;
 
Μαθητής
Θείε μου είσαι Ματατζής κι εγώ δεν το γνωρίζω,
για πες μου είναι άδικο το μέλλον μου να ορίζω;
 
Ματατζής
Εσύ είσαι αγόρι μου το μέλλον κι η ελπίδα,
εγώ την κρύβω την ντροπή με κράνος και ασπίδα.
 
Αφηγητής
Θειος κι ανιψιός αγκαλιάστηκαν τα μάγουλα χαϊδεύουν,
μα ένας άλλος Ματατζής θαρρεί ότι παλεύουν.
Και από πίσω του παιδιού μια δυνατή του δίνει,
τι κρίμα και τι άδικο ....… στο τόπο το αφήνει!!!!!!!
******************************************************************
Αφιερωμένο σε όλους τους μαθητές που βγήκαν μπροστά
και δεν έμειναν πίσω όπως εμάς τους μεγάλους.....χέστηδες!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε παρακάτω το σχόλιο σας και στην Υποβολή σχολίου ως: επιλέξτε το Ανώνυμος/η και μετά πατήστε την Δημοσίευση σχολίου
Καλό θα είναι (στο τέλος ή την αρχή του σχολίου σας) αν θέλετε να βάζετε το όνομα σας ή ένα ψευδώνυμο.